Kommerkommerfruitsalade

DSC_1672

Na een kleine week logboeken zie ik wat ik eigenlijk al wist. Ik hou van pittig zoet. Alle gerechten hebben tot nu toe wel zoetige pit (met zuurtje en zoutige smaakcombi). De komkommerfruitsalade is er weer een. Vandaag om te vieren dat de komkommertijd voorbij is.

De komkommer uit mijn pa’s moestuin gaat lekker met alle fruit dat het seizoen te bieden heeft. Een confetti van lijnzaad en chilipoeder maakt het een feestig lunchgerechtje om te vieren dat ik weer aan de slag ga!

  • cantaloupe meloen
  • komkommer
  • sinaasappel
  • blauwe bessen
  • lijnzaad
  • chilipoeder
Geef een reactie

